سایر جشن ها, شب یلدا, میزبان با سلیقه

ژله های خوشمزه مخصوص شب یلدا

ژله شب یلدا

ژله شب یلدا

شب یلدا طولانی ترین شب سال و بهانه ای برای دور هم جمع شدن و لذت از با هم بودنه و البته خوردن خوراکی های خوشمزه که در این مقاله ایده های جالبی در مورد ژله شب یلدا که میتونه یه خوردنی خوشمزه و چشم نواز هست بیان کنیم.

تم رنگهای شب یلدا

تم رنگی شب یلدا قرمز و سبز هست که باید در تزیین دکور و چیدمان فضای جشن یلدا رعایت بشه و این تم درمورد تزیین و رنگبندی خوراکی های خوشمزه این شب طولانی هم باید رعایت بشه و به همین دلیل هست که ما دوست  داریم ایده های ژله های رنگی خوشمزه رو با شما به اشتراک بگذاریم.

خرید پکیج کامل تم شب یلدا فقط 69 هزار تومان 

برای اینکه این ترکیب زیبا رو بسازیم میتونیم از ژله هندوانه کیوی و یا انار در ظرف های ژله شفاف استفاده کنیم.

همانند عکس ژله های لایه ای رنگی به صورت صاف و یا این لایه های را به صورت مورب (با کج کردن ظرف) بسازیم.

ژله شب یلدا

برای تزیین این خوراکی های خوشمزه از انواع نوارها یا تاپر های یلدا و یا خلال های کوچک یلدایی و یا مثل تصویر زیر از دونه های کنجد سیاه و یا حتی دونه های هندوانه استفاده کنید که قطعا زیبایی خاصی به دیزاین ژله ها می بخشه و شما هم به عنوان میزبان با سلیقه در نظر مهمانان خواهید بود.

 

برای اینکه در این شب به یادموندنی میزبانی متفاوتی رو تجربه کنید ما پیشنهاد می کنیم که از تم شب یلدا دیدن کنید و محصولات تزیینی و پذیرایی یلدا رو انتخاب کنید و شبی خاطره انگیز رو بسازید.

تیم لی لی ناز برای راحتی مشتریان کلیه محصولات رو از طریق خرید اینترنتی لوازم شب یلدا به سرعت و در هر جایی که باشید براتون ارسال میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *