بلاگ, تم دخترانه, چیدمان, سایر جشن ها, میزبان با سلیقه

ایده های تم تولد السا فروزن

ایده های تم تولد السا فروزن

ایده های تم تولد السا فروزن

یکی از زیباترین و محبوب ترین شخصیتهای کارتونی که بسیاری از دختر خانم های ناز دوست دارند السا و آنا که شخصیتهای اصلی انیمشن موفق فروزن می باشند.تم تولد دخترانه السا آنا نیز انتخاب بسیاری از دختران زیبا برای تولدها و جشن هاست که ما در این مقاله زیباترین و متنوع ترین ایده های تم تولد السا فروزن را به شما همراهان خوش سلیقه تقدیم می کنیم .

اگر دارین برای برپایی تولد برنامه ریزی می کنید و تصمیم گرفتید که تم تولد رو با تم فروزن جشن بگیرید ما به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید که ایده هایی برای تم تولد فروزن بسیار زیبا و به روزی را در مورد چیدمان میز تولد و دکور زیبا همچنین بادکنک آرایی و انواع کیک ها و خوراکی های خوشمزه با تم دخترانه فروزن بگیرید و قطعا جشن تولد شیک و زیبایی را داشته باشید….

تزیین میز تولد السا و انا

ایده های تم تولد السا فروزن

برای داشتن تولدی شیک و زیبا قطعا میز و دکور تولد نقش مهمی را در ایجاد این زیبایی و هماهنگی بین تم تولد و فضای تولد خواهند داشت.

همانطور که در تصویر اول مشاهده می کنید استفاده از بادکنک آرایی تم السا و آنا به همراه بنر بزرگ این شخصیتهای دوست داشتنی نقش اصلی چیدمان دکور را دارند و همچنین تزیین میز با تور سفید که برف را تداعی می کند و همچنین عروسک های این انیمیشن زیبا کاملا حس و حال فروزن را به جشن تولد شما میدهد.

ساخت این دکور زیبا با استفاده از میز،تور و ترکیبی از بادکنک های نقره ای سفید و آبی و عروسک های انیمیشن فروزن کاملا فضا را برای برپایی جشن با تم السا و آنا مهیا ساخته است. 

در دکور تصویر دوم خبری از بادکنک آرایی و بنر نیست و تنها با تصویری زیبا از این دو خواهر دوست داشتنی و پرده هایی که با رنگ آبی بنفش و نقره ای هستند حس و حال فروزن را به تولد بخشیده و البته کوکی هایی به شکل برف و السا و آنا کاملا مهمانان را در فضای فروزن قرار میدهد.

تصویر سوم که خوراکی ها و اسمارتیزهای خوشمزه آبی رنگ مهمانی فروزنی به یادماندنی را به مهمانان می بخشد.

اگر الان تصمیم گرفتید که تم بسیار شیک تم تولد السا و آنا که در بین انواع تم تولد دخترانه منحصر به فرد است را برای تولدتون خریداری کنید و در حال جستجو برای قیمت تم تولد السا و آنا هستید با کلیک بر لینک زیر قیمت تمامی محصولات این تم زیبا را به همراه توضیح هر محصول مشاهده کنید و به راحتی با توجه به تعداد مهمانان عزیزتون انتخاب کنید.

ما خیلی زود سفارشتون رو با کیفیت همراه با کادو براتون ارسال میکنیم.

بنر تولد طرح فروزن

سفارش بنر السا و آنا مکمل این تم دخترانه زیباست که با ابعاد مختلفی می توان آنرا تهیه کرد.

بنر تم فروزن در زمینه دکور قرار می گیرید و برای تزیین می تواید از بادکنک آرایی یا تور هایی برای تزیین به عنوان برف از آنها استفاده کنید.

بادکنک آرایی تم السا

بادکنک آرایی همیشه جز هیجان انگیز جشن تولدهاست و امروزه با خلاقیت بادکنک آرا ها سبک های شیکی از بادکنک آرایی را مشاهده می کنیم که قطعا در زیبایی فضای تولد بسیار تعیین کننده است.

کیک تم تولد السا آنا فروزن

اما بخش خوشمزه و همیشگی جشن تولد ها کیک خوشمزه و البته بسیار زیبا با هنر نمایی کیک پز های باسلیقه که با تزیینات مختلف و استفاده از فوندانت و دیگر تزیینات خوراکی کیک بسیار زیبا و خوشمزه ای را برای تولد دختر خانم زیبا با تم السا آنا تهیه می کنند تا شما از جشن خود لذت ببرید…

کاپ کیک تم تولد السا آنا فروزن

ژله تم تولد السا

در مورد ژله استفاده از ژله های آبی رنگ یا کات کردن ژله به صورت مکعب مستطیل که تداعی یخ را می کنند و یا تزیین ژله با خامه از ایده های زیبایی هستند که برای تزیین ژله در تولد با تم دخترانه السا و آنا می توانید از آنها استفاده کنید.

ایده گیفت تم تولد السا آنا

ایده تزیینات تم تولد السا آنا

لباس تولد فروزن السا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *