بلاگ, چیدمان, سایر جشن ها

ایده هایی خاص برای شمع آرایی ولنتاین

شمع آرایی ولنتاین

شمع آرایی ولنتاین

ایده های مختلفی برای چیدمان دکور ولنتاین وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم آرامش شمع ها را به جشن ولنتاین شما بیاوریم و با زیباترین ایده های شمع آرایی ولنتاین جشن به یادماندنی دو نفره را به شما هدیه دهیم.

فضای دل انگیز شمع آرایی

شمع ها موجب روشنی آرامش لطافت و ایجاد فضایی خاص که روح را به پرواز در می آورد و با توجه به جشن ولنتاین در کنار خرس های دوست داشتنی و شکلات های خوشمزه شمع ها فضایی خاص را ایجاد می کنند که مکمل این حس خاص می باشد.

با ما همراه باشید تا با زیباترین ایده ها برای این جشن خاص آشنا شوید و با اشتیاق اجرای ایده ها جشنی به یادماندنی را بسازید. 

قلبی زیبا با شمع های وارمری

شمع آرایی ولنتاین

در تصویر فوق دیزاین ساده و زیبایی برای جشن ولنتاین که از شمع و گلبرگ های قرمز که مسیر منتهی به قلبی زیبا را ایجاد شده و چیدمانی دل انگیز را برای این جشن زیبا خلق کرده است.

برای ساخت این دکور زیبا شما به شمع های کوچک وارمری به همراه تزیینات قرمز همچون گلبرگ های گل رز و تعدادی بادکنک با رنگ های سفید قرمز و یا صورتی که با سلیقه خود آنرا به زیبایی بیارایید.

تعداد این شمع ها بستگی به فضایی که می خواهید در آن اجرا کنید بستگی دارد اما حداقل 20 شمع برای اینکه نمای قلب زیباتر به نظر برسد نیاز دارید.

برای دیزاین زیبای تصویر فوق از شمع های LED که با باتری کار می کنند استفاده شده که با خیال راحت می توانید آنها را روی تخت یا روی زمینه ای پارچه ای همچون رومیزی بگذارید و به این ترتیب هیچ گونه خطری مثل آتش سوزی با شمع ایجاد نمی شود. 

شما می توانید به راحتی این شمع ها را از سایت لی لی ناز سفارش دهید.

در تصویر زیر راهنمایی به اتاق با کمک شمع های وارمری و گلبرگ های سفید و قرمز انجام شده فضایی رومانتیک را ایجاد نموده است.

شمع های درون جام برای آرایش دکور روی میزهای پذیرایی و یا میزهای جلو مبل تنها با کمک چند شمع وارمر و جام با اندازه های مختلف و گلبرگ هایی خوش رنگ

جادوی جام و شمع

تاثیر جام و نور شمع ها برای نمایش دکوری خاص و زیبا را فراموش نکنید.
جام های شفاف با ابعاد مختلف و نور شمع ها که برای این کار می توانید از شمع های سفید و یا شمع های رنگی استفاده کنید به این ترتیب که آنها را در جام ها قرار داده روشن نمایید و در کنار آنها می توانید از ریسه های چراغدار استفاده کنید که ترکیب نوری زیبایی را ایجاد می کنند.

همانطور که در عکس های فوق مشاهده نمودید می توانید از شمع ها برای راهنمای به مسیر مورد نظر استفاده کنید در حالیکه کلیه چراغها باید خاموش باشند و تنها نور شمع ها باید آشکار باشد.

همچنین می توانید از اسانس ها با رایحه های مختلفی مطابق سلیقه خود استفاده کنید و قطعا فضایی به یادماندنی را ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *